سلامخوبین ؟ چه خبر؟تاسوعا و عاشورای امسالم که گذشت ...... امسال به نظر من بهتر از سالهای گذشته بود......تعطیلیا خوش میگذره؟؟؟؟واسه منکه کوفت شده.....از یه طرف سرما خوردم شدید......از یه طرفم شن سلاااااام :)...ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59
چشمانم را میبندم....چشمانم چه خسته اند! حق هم دارند.......شب و روز، وقت و بی وقت، به دنبال گمشده ای که حرف آنها را بفهمد،به زمین و زمان خیره مانده اند......۰۰.دیگر حس غریبی را کنار میگذارم...چرا سلاااااام :)...ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59
سلام سلام ... حال شما ؟دوستای عزیز یه مدت از اینجا دور بودم... از دنیای وبلاگ نویسی و چقدر دلتنگ شدم ... برای دوستایی که سالها پیش اینجا داشتم ... برای روزهایی که اینجا یه همدم بود واسم ... من مینوشتم سلاااااام :)...ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59